BRAND HEALTH GmbH - Wir verstehen Pharma. - A member of Eurocom Healthcare Communications Netwerk
de-DE en-US

BRAND HEALTH holt Teva-Etat
für Frauengesundheit

Mehr

BRAND HEALTH implements
long-term brand building for Pfizer

Mehr

BRAND HEALTH launcht
neues Frauen-Portal für Teva

Mehr

BRAND HEALTH gewinnt
Bärbel Schäfer für Paulinchen e.V.

Mehr

BRAND HEALTH schickt für Eunova®
die Klitschko-Brüder in den Ring

Mehr

About Us

BRAND HEALTH knows the health care business and can offer you 25 years’ worth of experience of successful health care communication:

  • Reliable, accurate and consistent
  • Always innovative, creative and economically well-founded
  • Distinguished at a national and international level for work
    that has contributed to the success of brands and products.

There are two managing directors and a total of 16 employees in the areas of consulting, medicine, creation, and production at your disposal.

Additionally, we can offer you three subsidiaries that specialize in mobile applications (apps), Web 2.0 and social media solutions, continued medical education and communication research.

As a part of the Eurocom Healthcare network, we can provide you with access to markets, information and specialists in Europe and the US as well as our Advisory Board, consisting of health care professionals, pharmacists, pharmaceutical economists and networkers.

A long-standing corporation with and recognition by our customers prove the success of our work.

subsidiary

apppeople            meducat            marian-Kommunikationsforschung


COMPRIX

Gründungsmitglieder und Wegbegleiter innovativer Healthcare-Kommunikation, das sind Alfred Ernst und Dr. Giuseppe Gianni. Durch ihre aktive Arbeit beim COMPRIX, dem wichtigsten Organ der deutschen Werbewirtschaft im Gesundheitsbereich, leistet BRAND HEALTH einen wesentlichen Beitrag zur Entwicklung erfolgreicher Pharma-Kommunikation.


Kodex-zertifiziert

BRAND HEALTH konzipiert und organisiert Symposien, Kongresse, Workshops, Fortbildungsveranstaltungen, Experten-Meetings, Referenten-Betreuung bis hin zu Forschungsreisen – gleichermaßen für medizinische Fachkreise wie für Mitarbeiter der pharmazeutischen Industrie. Kundenberater der Agentur nehmen regelmäßig an den praxisorientierten Workshops „zertifizierte Fortbildungsmaßnahmen zum FSA-Kodex Fachkreise“ teil.

 
TEAM

Alfred Ernst
 

Dr. Giuseppe
Gianni

Rike Funke
 

Marina Ernst
 

Dr. Walter
Reimund

Nadine Opitz
 

Ovidiu Karagena
 

Kerstin Graf
 

Barbara Csermak
 

Ricarda Böcking